
ART OF DISPLAY: Fashion Window Competition 2018
„ART OF DISPLAY: Fashion Window Competition” este o competiție bazată pe o provocare pentru specialiştii în amenajarea şi merchandaising-ul vitrinelor de magazine sau designerii, decoratorii pasionaţi de lumea vitrinelor care îşi doresc o specializare în acest domeniu. În acest an, concursul s-a aflat la cea de-a doua ediţie. Provocarea constă în a amenaja şi decora o vitrină a unui magazin fashion pentru un brand local, într-o perioadă scurtă de timp, de doar 2 săptămâni.
Scopul competiţiei este de a identifica specialişti pasionaţi de decorărarea vitrinelor de magazine pentru domeniul fashion, dar și de a promova noile talente ce au aspirații în acest domeniu, oferirea suportului pentru dezvoltarea competențelor artistice ale acestora şi facilitarea colaborărilor între reprezentanţii industriei de modă cu designerii şi decoratorii de vitrine.
„ART OF DISPLAY: Fashion Window Competition” s-a încheiat pe 8 iunie, cu o ceremonie de desemnare a câştigătorilor, tineri talentaţi pe care vă invităm să-i cunoaşteţi.
Locul 1 – Theodor Fazli & Vdovicenco Sergiu, vitrina magazinului „Vasconi”
Câștigătorii au obținut:
– Un curs intensiv de instruire în Window Display și Visual Merchandising în valoare de până la 12000 lei.
– Voucher în valoare totală de 4000 lei – premiul oferit de Partenerul Concursului, Supraten
– Expunere şi vizibilitate locală prin publicarea imaginilor vitrinei în revista „Design Cafe&Club”
Locul 2 – Naghirneac Roman, vitrina magazinului „Moda”
Deținătorul locului doi beneficiază de:
– Voucher în valoare totală de 3000 lei – premiul oferit de Partenerul Concursului, Supraten
– Expunere şi vizibilitate locală prin publicarea imaginilor vitrinei în revista „Design Cafe&Club”
Locul 3 – Artemina Polina, vitrina magazinului „Vitalie Burlacu”
Concurenta se bucură de:
– Voucher în valoare totală de 2000 lei – premiul oferit de Partenerul Concursului, Supraten
– Expunere şi vizibilitate locală prin publicarea imaginilor vitrinei în revista „Design Cafe&Club”
Concursul a fost organizat de către Centrul de Excelență în Design și Tehnologii ZIPhouse cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Agenția Suedeză pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională (Sida), în parteneriat cu Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS), M&W Merchandising and Windows School (Rusia), Platforma Design Cafe & Club, Magazin Supraten, Cofetăria Dolce Parma, Magazin Crafti, Agenția de publicitare Orhid Color.