Prima albină-influencer pe Instagram. Abordare creativă a unei probleme globale - Design Cafe & Club

Prima albină-influencer pe Instagram. Abordare creativă a unei probleme globale

  • noiembrie 14, 2019
  • Imagini:Instagram/bee_nfluencer
  • Timp de citire:2 minute
Prima albină-influencer pe Instagram. Abordare creativă a unei probleme globale

O campanie socială e neapărat să aibă impact, însă nu e neapărat să fie plictisitoare. Abordarea creativă este cea care face diferența. Au demonstrat-o și cei de la Fondation de France (Fundația Franței). Pentru a atrage atenția asupra problemei scăderii vertiginoase a numărului de albini, aceasta a creat prima albină-influencer pe Instagram.

Prin popularul profil, intitulat B., prima vedetă a albinelor numit strânge bani pentru a-și salva reprezentanții familiei, multe dintre ele dispărând în fiecare an. Cea mai recentă vedetă de socializare „Instafamous” are peste 218k de urmăritori, iar numărul lor crește continuu.  Oamenii din spatele acestui cont amuzant sunt Fondation de France (FDF), o rețea de filantropie, creată de Guvernul Francez în efortul de a salva albinele.

B își propune să salveze lumea prin generarea de venituri publicitare prin intermediul rețelelor de socializare și donarea lor către organizația caritabilă Bee Fund.Asta înseamnă că cu cât mai mulți adepți au, cu atât este mai ușor pentru ei să își atingă scopul. Fondul încearcă să finanțeze acțiuni care vor ajuta la salvarea populației de albine în scădere. „În Franța, peste 30% din coloniile de albine dispar în fiecare an”, se arată în site-ul Bee Fund. „Protejarea albinei este, de asemenea, protejarea omului.”

Reprezentanții lui B. au declarat că lucrează doar cu mărci care sunt angajate în programe de biodiversitate și sunt aprobate de Fondation de France. Prima colaborare a fost cu Ricola.Producătorul elvețian de picături de tuse, a cărui fundație sprijină cercetări și proiecte pentru protejarea albinelor și promovarea sănătății acestora.

Banii obținuți din parteneriatele lui B. sunt folosiți de Fondation de France pentru a sprijini fermierii în transformarea în tehnici prietenoase cu polenizarea, reconstruirea habitatelor de albine și demonstrarea impactului nociv al pesticidelor asupra polenizatorilor.

În rest, Instagram-ul lui B este de fapt foarte asemănător cu acei influenți glamour de Instagram: fotografii perfecte în setări frumoase, întinzând poziții de yoga dimineața în natură, răspunzând adepților ei din cada ei, arătând picioarele perfecte, bucurându-se de apusuri de soare minunate în Montmartre etc. merită urmărit!

Instagram has returned invalid data.