Modifică logo-urile celor mai cunoscute companii și le dă noi sensuri -

Modifică logo-urile celor mai cunoscute companii și le dă noi sensuri

  • septembrie 6, 2019
  • Imagini:instagram.com/davidhuynh__
  • Timp de citire:1 minut
Modifică logo-urile celor mai cunoscute companii și le dă noi sensuri

Deși sunt doar niște imagini convenționale care reprezintă un brand, logo-urile ascund în sine semnificații adânci. Anume ele sunt cele care fac cunoscută compania. Virgula de Nike sau vestitul „M” al lanțului de fast food McDonald’s sunt embleme ale acestora. Fiecare logo conține un mesaj pe care brandurile doresc să-l cultive la maxim. Uneori, planurile pot fi date peste cap de un simplu ilustrator.

Este și cazul nostru. David Huynh, un ilustrator canadian, prezintă  pe contul său de Instagram desene mici și remarcabile, cu un univers larg recunoscut și foarte detaliat. Acesta îmbină liniile logo-urilor deja bine cunoscute,  înserând în interiorul lor scene ce vin să le dea sens și chiar să atragă atenția omenilor asupra unor probleme existente în societate.

Astfel, pe logo-ul Adidas se vede un drumeț care îl traversează, iar pe cel de la McDonald’s un bărbat în vârstă cu exces de greutate, care pare să mănânce un burger, întins pe o canapea în fața televizorului.

Mai multe, descoperiți mai jos.