Ambalajele ca artă supremă a manipulări cumpărătorilor - Design Cafe & Club

Ambalajele ca artă supremă a manipulări cumpărătorilor

  • noiembrie 27, 2019
  • Timp de citire:1 minut
Ambalajele ca artă supremă a manipulări cumpărătorilor

Mai mult decât o metodă de a păstra produsele, ambalajele au devenit o metodă de a atrage atenția cumpărătorilor și, bineînțeles, de a transmite mesaje. Sortimentul din magazine a devenit atât de mare încât, în lupta pentru atenția publicului, designerii scot cele mai creative arme: culorile, liniile și… ingeniozitate. Ai mai jos câteva exemple care te-ar putea cuceri.

Bețișoare cu vata pentru urechi, alcătuind portretul lui Van Gogh

Ambalaje pentru floricele de porumb în formă de clapper

Șervețele imită fumul dintr-un coș de fum, hârtia de scris și chiar un jet de apă de balenă

Cizme de cauciuc impermeabile într-o cutie „expresivă”

Șiretul ce arată ca un vierme în ciocul unei păsări

O cutie de ciocolată care se transformă într-o tablă de șah cu figurine

În China oamenii obișnuiesc să ducă pachetele de 5kg de orez în brațe, producătorul a jucat anume pe acest fapt

Legume proaspete în ambalaj în formă de umbrelă

Cutie cu paste și condimente în formă de sucitor

Set spectaculos de pachețele de ceai

Cutii cu brânză care îi subliniază naturalețea

Ambalaj de gel de duș pentru cei care adoră să cânte la duș

Ciocolată multicoloră cu care puteți desena

Cu fiecare țigară fumată, fața ursului panda se transformă într-un craniu

Paletă de gemuri realistă

Ambalaj pentru ochelari în formă de portret

Numele mărcii, Octopus, a fost valorificat prin intermediul unui capac

Pepsi a lansat sticle de 2 litri sub formă de gantere, care pot fi folosite  în locul celor reale

Ambalajele de lapte de soia, concepute pentru a demonstra că produsul nu este mai rău decât laptele de vacă

Instagram has returned invalid data.